ОСТАННІ НОВИНИ |
Головна » Статті » Різне |
«Антоніо Вівальді? Чи, можливо,
щось таке ж повітряно-легке, як у Йоганна Баха? Ні, швидше Петро Чайковський!..
Не впевнена, але точно щось із класики». Намагаюсь підібрати акомпонемент під
вальсовий танок осіннього листя. В уяві виникають повільні граціозні рухи, яким
підігрує тужлива скрипка. Легенький вітерець – і увесь світ кружляє у танці. Повітряний
мотивчик переростає в оркестрову симфонію з виразними акцентами і швидким
наростанням темпу. Жовті та червоні костюми ловлять на собі відблиск яскравого
прожектора, граються та перекидають один одному. Він випромінює тепло.
Швидкість зростає, коло розширюється, золоті шалі дам змішуються з яскраво-багряними
фраками кавалерів. Уповільнюється дихання, зупиняється час. Здіймаєш очі догори
і розумієш, що опинилася в центрі карнавалу. Це приватний танок? Ні, та інших
глядачів огорнуло мильною бульбашкою і понесло десь далеко: думаю, вони
спостерігають власну виставу. Тисячі скрипок виливають свої звуки в єдину велику чашу, минає декілька секунд і цей шалений мікс виплескується на сцену однією бентежною мелодією. Не розумію чи дихаю, боюся кліпну, наче прикипіла. Починаю усвідомлювати, що я лише спостерігач; мелодія з голови вже давно виринула і злилася в стрімкому коловороті з танцем. Я вже не контролюю її. Богемну класику перериває Edward Maya, Stereo love (extended version). Теж непоганий мотив, але невчасно. - Алло! - Ти де? - Я? – перепитую загальмовано і подумки відповідаю «на балу». - В парку - Я вже йду. Зараз буду… Альона БАБЕНКО | |
Переглядів: 590 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |
Рубрикація | |||||||||||||
|