ОСТАННІ НОВИНИ |
01:26 Оздоровчі табори: школа життя чи безтурботний відпочинок? | |
![]() Кому ж про це краще знати як не студентам нашого університету? Повернувшись з літньої позашкільної практики та здавши звіти, більшість із них можуть впевнитись у правильності свого вибору. Саме після табірного випробування, молодий педагог може відповісти на запитання: «Чи зможу я бути вчителем?». Позаду табірні збори та хвилювання щодо місця проходження практики. Тепер усі підбивають підсумки та діляться враженнями. Це важливий етап у формуванні молодого спеціаліста. Нагадаємо, що табірну практику обов’язково проходять студенти-третьокурсники, другий курс ІМФІТО та всі охочі зі старших курсів.
– Географія проходження студентами позашкільної практики дуже широка. Більше десяти років ми співпрацюємо з оздоровчим центром «Маяк» м. Євпаторія. Цього року на посаді вихователів, інструкторів з плавання та інструкторів зі спорту там проходили практику 120 наших студентів. Уже протягом кількох років діють угоди з оздоровчим закладом ім. Ю. Гагаріна від Міністерства Збройних Сил України, «Юний романтик», «Мрія» (м.Одеса), «Сонячний берег» (м. Новгород-Дністровський), пансіонат-табір «Радуга» (с. Піщане, Крим), майже з усіма вінницькими пришкільними таборами відпочинку та оздоровницями області. Звичайно, існують певні обмеження щодо місця проведення практики. На кожен інститут виділяється певна кількість місць. За результатами практичних занять, участі в інструктивному табірному зборі відбирають кращих студентів, які будуть їхати до моря. Студентам необхідно відпрацювати одну зміну, тривалість котрої може коливатися у межах від 14 до 21 дня.
Щорічно студенти ВДПУ привозять велику кількість нагород. Цьогоріч подяки отримували не лише від адміністрацій таборів, а й від батьків школярів.
Звітуючи про практику, вожаті зазначають про значущість цього виду діяльності для їхнього особистого зростання. Адже протягом зміни їм необхідно було знайти спільну мову з керівництвом табору, згуртувати дитячий тимчасовий колектив, обрати лідерів загонів, а також – назву, девіз, речівку, емблему та загонову пісню для своїх вихованців. Продовжуючи розмову про студентів філологічного напряму підготовки, цього року ніхто з них не приніс додому «трійку». Тобто, за підсумками проходження практики майже всі були оцінені на «відмінно». Щодо вражень, які переживали та труднощів, які долали, молоді вихователі розповідають у своїх творах. Даша ХИЖНЯКОВА | |
|
Всього коментарів: 0 | |