Декому може здатися, що навчання у виші доволі легке й зрозуміле, та його устрій мало чим відрізняється від шкільного. Ставши студентом-початківцем, потрапляєш у нелегкий період – адаптаційний, що проходить кожен першокурсник.
До прикладу, Вася Костюк, який цьогоріч вступив до Вінницького педуніверситету зазначає, побороти стрес допомагає затишна атмосфера: «Навчання у педагогічному сподобалося з самого початку.
Приє
...
Читати далі...
.
|
Знайомлячи читачів «СТ» з чудесами нашого педагогічного університету, хочеться зауважити, що постійно відкриваєш для себе дійсно щось незвичайне, індивідуальне і не схоже на все інше. Простіше кажучи: «Ось! Дивіться, таке є тільки у нас!». І пишаєшся усім цим, бо такого ставлення гідні не тільки «чудеса», а й люди, що причетні до них, вкладаючи в свої творіння працю і душу.
Наступне «чудо» добре знайоме усім філологам і журналістам, психологам і вчителям початкових класів, спортсменам і викладачам фізкультури, та й навіть тим, хто хоч раз на перерві проходив чи пробігав коридорами головного корпусу, особливо третім поверхом. Ви, напевно, здогадалис
...
Читати далі...
.
|
Дозвольте представити вашій увазі ще одне, уже третє «чудо» педагогічного: електронний мікроскоп, що знаходиться на четвертому поверсі третього навчального корпусу. Якщо на лабораторних роботах з біології в школі ми звикли, що мікроскоп можна перенести від шухляди, де він валяється, до свого робочого столу, то таку «махіну» можна відправляти на «Богатирські ігри», аби там його тягали на спині всі ті стронгмени, якщо їм вдасться. ? Напевно, усі студенти ІМФіТО, а також ті, хто навчається поверхами вище, знайомі з
...
Читати далі...
.
|
|