ОСТАННІ НОВИНИ |
03:24 «ПРАВИЛА ВИЖИВАННЯ» МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ | |
Одного разу німецький педагог та політик Адольф Дистервег сказав, що найважливішим явищем у школі, найповчальнішим предметом та найживішим прикладом для учня є учитель. Він повинен мати максимум авторитету та мінімум влади над учнями. Як же молодому вчителю домогтися цього? Відповідь шукали студенти 4 курсу, спец. «Українська мова та література. Англійська мова» в межах звітної конференції «Педагогічна майстерність». Перед своєю активною практикою у школах майбутні вчителі поставили за мету передбачити та уникнути типових помилок, яких припускаються недосвідчені педагоги. Як вдалося застосувати методичні рекомендації викладачів студенти показали в тематичних інсценізаціях. У кожній зі сценок було представлено узагальнені складові педагогічної майстерності: зовнішній вигляд, поведінку, внутрішню налаштованість, культуру мовлення, мистецтво володіння голосом, тонкощі розмови з батьками. – У педагогічному процесі трапляється безліч складних ситуацій, тож недосвідченій людині буває важко знайти правильне рішення, – вважає студентка Ганна Пилявець, яка виконувала роль молодої учительки. – Розумний вчиться не на своїх помилках, а на чужих. Тому-то нашим завданням було показати, яким не повинен бути початківець і змалювати ідеальний образ педагога, вихователя, духовного наставника учнів. Аліна ВОРКУЄВА | |
|
Всього коментарів: 0 | |