ОСТАННІ НОВИНИ |
20:56 «УЧЕНЬ – ЦЕ СМОЛОСКИП, ЯКИЙ ПОТРІБНО ЗАПАЛИТИ» | |
Майстер-клас учителя ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м. Гайсина Наталії Немировської «Застосування інтерактивних технологій при вивченні української мови і літератури» відбувся на факультеті філології й журналістики ім. М. Стельмаха 19 квітня. Захід для студентів-філологів 3 й 4 курсів організувала кафедра методики філологічних дисциплін і стилістики української мови. На початку з вітальним словом до гості звернулася старший викладач Оксана Пойда. Вона розповіла про знайомство із Наталією Вікторівною в соціальній мережі Facebook. Зазначила, що зустріч буде надзвичайно корисною студентам-четвертокурсникам для вивчення педагогічного досвіду. Пані Наталія зауважила, що колись сама закінчувала наш ВНЗ, тому зараз їй дуже приємно бути в гостях у альма-матер. У презентації висвітлила способи викладання учням української мови та літератури за допомогою інтерактивних технологій. Наголосила, що її педагогічне кредо: «Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, а смолоскип, який потрібно запалити». Представила портрет сучасного вчителя та учня. Останній має бути кмітливим, винахідливим, енергійним і жити за принципом: «Мандрівка і знання». За допомогою комп’ютерних програм створила для роботи з дітьми дерево, яке різними епітетами окреслює нашу мову: милозвучна, співуча, солов’їна. Розповідала, що роздруківку цього дерева вихованці завжди мають на уроках, аби краще пізнати рідне слово. Зробила акцент на проблемах учнів із засвоєнням наголошування слів, які часто виникають під час зовнішнього незалежного оцінювання. Повідомила про програми для інтерактивних занять: GoogleForm з додатком flubaroo (складання тестів з літератури в домашніх умовах); Loupe Collage (створює інтерактивні світлини, колажі для кращого сприймання матеріалу з мови та літератури); Learning grapps. org (ігри для учнів на уроках української мови); (Popplet (для виставок і цитат); Online Test Pad (створення тестів з української мови); Crossford tabs (кросворди). Пояснила, що у грі важливо не отримання завдання, а те, що так можна пізнавати мову та літературу. Поділилася, що п’ятикласники виконують тести довго, бо в цьому віці їм складно швидко орієнтуватися серед кількох відповідей, а от випускникам навіть важкі тести під силу. Продемонструвала відео з учнями школи патріотичного спрямування та рекламний ролик про підручник з інформатики. Зауважила, аби було дійсно цікаво читати книгу, про неї мають говорити ровесники. Крім використання сучасних технологій, можна влаштовувати уроки-квести та змагання навіть за допомогою підручних засобів. У блозі Наталії Немировської за півтора року налічується вже 120 тис. переглядів. У молодому вчителеві, випускникові університету педагогічний колектив хоче бачити іскринку, потяг до знань, до пошуку творчих методів. Це потрібно, щоб повести за собою учнів. Із заключним словом до гості звернулася завідувач кафедри методики філологічних дисциплін і стилістики української мови Ольга Куцевол. Назвала гостю майстром на всі руки і додала: «Людина, яка горить, запалює інших». Запропонувала із такими значними творчими здобутками братися за наукову роботу, побажала отримувати задоволення від праці. Наостанок Наталія Вікторівна подякувала й запросила викладачів та студентів педуніеверситету на майстер-клас до м. Гайсина. Діана КОЛЕСНИК
| |
|
Всього коментарів: 0 | |