ОСТАННІ НОВИНИ |
21:33 СТУДЕНТИ ПРЕЗЕНТУВАЛИ ВЛАСНІ БРЕНДИ | |
Студенти 3 курсу напряму підготовки «Реклама і зв’язки з громадськістю» разом з асистентом кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю Мирославою Чорнодон провели відкриту пару в межах дисципліни «Основи брендингу» 8 листопада. Студенти упродовж заняття мали змогу проявити свої креативні здібності та презентувати приклади розробок власних брендів. Були представлені бренди кросівок, туфель, блиску для губ, жіночої білизни та соку. Кожен проявив свої знання у сфері брендингу, підготовки бізнес-плану та рекламування. Демонстрували презентації, ілюстрації та інформацію, засвоєну на заняттях з «Основ брендингу». У презентаційних повідомленнях було висвітлено, який тип бренду обрала кожна з груп, рекламні відомості про товар для радіо, телебачення та друкованих ЗМІ; актуальність, цільова аудиторія, слогани та логотипи, розробка бюджету тощо. Бренд – це комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. «Бренд – це актив, який не лише підтримує бізнес у складний час, але й є ключем до майбутнього стратегічного успіху (Девід Ейкер – автор книг з маркетингу) Ірина РИМАРЧУК
| |
|
Всього коментарів: 0 | |