Студенти 3 курсу напряму підготовки «Реклама і зв’язки з громадськістю» разом з асистентом кафедри журналістики, реклами та зв'язків з громадськістю Мирославою Чорнодон провели відкриту пару в межах дисципліни «Основи брендингу» 8 листопада.
Студенти упродовж заняття мали змогу проявити свої креативні здібності та презентувати приклади розробок власних брендів. Були представлені бренди кросівок, туфель, блиску для губ, жіночої білизни та соку. Кожен проявив свої знання у сфері брендингу, підготовки бізнес-плану та рекламування. Демонстрували презентації,
... Читати далі... .
13 листопада на кафедрі журналістики, реклами та зв’язків з громадськістю стартував традиційний «Телерадіотиждень», присвячений Дню працівників радіо, телебачення та зв’язку.
Студенти 2 і 3 курсів поспілкувалися з відомим телеведучим, автором програми «Смачна країна» Костянтином Грубичем. Журналіст згадав свої перші кроки до омріяної професії та дав майбутнім колегам слушні поради як стати успішними і популярними. Зустріч відбулась у формі полілогу.