Неділя ,22.12.2024
Banner

Інтернет-часопис

ОСТАННІ НОВИНИ
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Головна » 2014 » Червень » 22 » У ПЕДАГОГІЧНОМУ ГОТУВАТИМУТЬ РЕКЛАМІСТІВ

22:35
У ПЕДАГОГІЧНОМУ ГОТУВАТИМУТЬ РЕКЛАМІСТІВ


У сучасній економіці України намітилась тенденція до структурування вітчизняного ринку рекламної продукції та послуг з паблік рилейшнз на високопрофесійній основі. Відділи з реклами нині з’явились на багатьох великих підприємствах та фірмах.

Революція в інформації та комунікаціях зумовлюють потребу в знаннях і технологіях з інформаційно-аналітичної роботи, налагодженні діалогу між владою й населенням, створенні взаємовигідних відносин між соціальними суб’єктами, регулюванні й передбаченні кризових ситуацій. Відтак протягом останніх років значної популярності набула система зв’язків з громадськістю з боку політичних, державних, громадських, бізнесових структур.

У Вінницькій області жоден ВНЗ не готує фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю. Водночас рекламна комунікація в регіоні є найпотужнішим інструментом продажу товарів та послуг, засобом активного економічного та технологічного вдосконалення розвитку ЗМІ і визначає обличчя сучасного вітчизняного комунікативного простору. До того ж вона не тільки впливає на збут товарів та послуг, але й стає важливим джерелом формування ціннісних настанов, особливо для молодих громадян України, «продає» ідеї та принципи, ціннісно-нормативні орієнтири, варіанти розв’язання повсякденних життєвих проблем.

У практичній діяльності функції фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю реалізуються через різноманітні комунікативні процеси. Основними серед них є забезпечення актуального попиту населення на рекламну та ПР продукцію із застосуванням сучасних інформаційних технологій на основі маркетингу й менеджменту, організація рекламного та ПР процесу, підготовка рекламних та ПР кампаній різного типу, створення нових рекламних та ПР центрів, взаємовідносини із засобами масової інформації, конструювання новин, організація комунікаційних заходів (прес-конференцій, брифінгів, публічних обговорень і таке ін.).

Враховуючи те, що ефективність функціонування рекламних та ПР технологій багато в чому залежить від високоякісної професійної освіти працівників, у Вінницькому педуніверситеті в інституті філології й журналістики ліцензовано новий напрям підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю».

Зокрема, уже з 11 липня 2014 р. абітурієнти, які мають бажання отримати кваліфікації  «рекламіст», «фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою» можуть подавати документи до приймальної комісії навчального закладу. Ліцензований обсяг – 25 осіб. Вступні випробування на ОКР бакалавра проводяться за рейтингом сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання: історія України або світова література (на вибір абітурієнта)  (124 б.), українська мова та література (профільний, 140 б.), іноземна або російська мова (на вибір абітурієнта) (124 б.). Детальніше дізнайтеся  за номером (0432) 27-58-46.

Віктор ОЛЕКСАНДРІВ


Категорія: Із потоку новин | Переглядів: 590 | Додав: Gandziuk | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 1

0  
1 віталія   (17.09.2014 21:30) [Материал]
З першого речення зрозуміла, хто автор))

Ім`я *:
Email *:
Код *:


Головне Меню





Рубрикація
Із потоку новин
Культура
Обличчя
Дозвілля
Майстер-клас
Місто
Таїна фаху
Витоки
Потаємне
Слушна думка
77 чудес університету
Паралельний світ
Експрес-опитування
Дзеркальце моє, скажи...
Гумор
Різне
Стоп-кадр
Музика
Література
Вірші з шухляди
Позиція
Актуально
Спортивний щоденник
Життя зблизька

Друзі сайту













Пошук



Погода у Вінниці



Опитування

ВАШЕ УЛЮБЛЕНЕ МІСЦЕ ДЛЯ ПРОГУЛЯНОК У ВІННИЦІ:

Всего ответов: 21


Архів матеріалів





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0