П`ятниця ,26.4.2024
Banner

Інтернет-часопис

ОСТАННІ НОВИНИ
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Головна » 2009 » Грудень » 16 » Учитель - лікар дитячих душ

01:36
Учитель - лікар дитячих душ


Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший

     Учитель – справжній лікар дитячих душ, який щедро віддає часточку свого серця, натхненно прагне долучити своїх учнів до безмежного океану знань, подарувати свій талант й велику життєву мудрість. Але де ж узяти життєву мудрість молодому студенту-практиканту? Набути? Як?

     Лунає дзвінок! А для мене він продзвенів по-особливому - з нотками хвилювання і радості. Адже зовсім нещодавно я ходила цими шкільними коридорами як учениця, а зараз ... майбутній учитель. Вкотре переступивши поріг фізико-математичної гімназії №17, мене охопила хвиля вражень та спогадів про безтурботне шкільне життя.

     Я - вже не учень. Я - педагог! Але не вчитель танців, чим досі зацікавлювала своїх дітей, а вчитель-словесник, на якого лягає велика відповідальність: прищепити любов до державної мови та розкрити всю її велич і красу.

     Та ось настала мить, коли я зайшла до класу, щоб провести перший урок як вчитель-філолог. І тут я зрозуміла, що легко не буде, адже у класі побачила своїх вихованців та друзів. Ось закінчився перший урок, який був спланований та проведений самостійно. За новими враженнями з’являється великий розпач. Багато витрачених сил, сліз, розчарування, недоспані ночі - усе це супроводжувало написання перших конспектів. Саме так все починалося. Але час робить усе можливе, аби виправитись. Тут на допомогу прийшли уроки хореографії. Я пригадала, чим діти живуть, що їм подобається, чим вони цікавляться. З кожним уроком для мене почав поступово відкриватися новий світ, наповнений мудрістю та досвідом. Після десятка проаналізованих уроків починаєш розуміти свої помилки та причину невдач.

     Тоді й намагаєшся пристосуватися до кожного учня, зазирнути у душу, зрозуміти прагнення та можливості кожної дитини. Прагнеш зробити заняття цікавим, жвавим та доступним. Адже урок не для учнів, а з учнями! Сміх дітей, їхнє перешіптування, рідкісне мовчання ? від сонного до патетичного, безтурботність чи збудженість, навіть постава, нахил голови говорять багато. Для плідної роботи на уроці, яка дає позитивний результат, допомагає влучно обраний тон розмови та поведінка. Розуміння, у яких ситуаціях краще суворим, а коли м'яким, коли співчутливим, а коли й непохитним, дає імпульс до постійних пошуків, засобів удосконалення проведеного уроку та зародження любові до своєї роботи учнів. Усі знання, набуті в університеті, закріпляться лише за умови важкої та результативної праці на освітянській ниві. Адже працювати у школі - значить жити школою!

Юлія Гринчук

Категорія: Таїна фаху | Переглядів: 947 | Додав: Admin | Теги: учитель | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0

Ім`я *:
Email *:
Код *:


Головне Меню





Рубрикація
Із потоку новин
Культура
Обличчя
Дозвілля
Майстер-клас
Місто
Таїна фаху
Витоки
Потаємне
Слушна думка
77 чудес університету
Паралельний світ
Експрес-опитування
Дзеркальце моє, скажи...
Гумор
Різне
Стоп-кадр
Музика
Література
Вірші з шухляди
Позиція
Актуально
Спортивний щоденник
Життя зблизька

Друзі сайту













Пошук



Погода у Вінниці



Опитування

ВАШЕ УЛЮБЛЕНЕ МІСЦЕ ДЛЯ ПРОГУЛЯНОК У ВІННИЦІ:

Всего ответов: 21


Архів матеріалів





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0